جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

سایت شاهان کوه به نقل از سایت دوستداران طبیعت فریدونشهر : چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران با حضور سازمانها و نهادهای دولتی، شرکتهای مرتبط با محیط زیست و همچنین تشکل های مردمی با شعار “اقتصاد سبز-اقتصاد مقاومتی” در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در روز شنبه ۲ اسفند با حضور دکتر معصومه ابتکار آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه در تاریخ ۵ اسفند بکار خود پایان می دهد. این انجمن (دوستداران طبیعت فریدونشهر)، با حسن نظر مدیر کل محترم آموزش و مشارکت های مردمی محیط زیست کشور و مساعدت مدیر کل محترم سازمان محیط زیست استان اصفهان بعنوان یکی از دو نماینده سمن ها از استان اصفهان در این نمایشگاه شرکت نمود. در همین جا از مقامات مذکور بابت این هماهنگی سپاسگزاری و قدردانی می نماییم.

بعلت محدویت فضای غرفه سعی کردیم کمتر از سخت افزار استفاده کنیم و با پخش تصاویر از طبیعت و فعالیت های انجام شده توسط انجمن در منطقه، و همچنین با مراجعه مستقیم به دیگر غرفه ها بویژه غرفه سمن های شرکت کننده و توزیع بروشور به معرفی انجمن و توانمندیها و مشکلات محیط زیست شهرستان فریدونشهر اقدام کنیم.

در پایان این گزارش بر خود (سایت شاهان کوه) لازم می دانیم از زحمات آقای نصرت الله تواضع و آقای سیف الله عظیمانی بابت فعالیت های دلسوزانه در حیطه زیست محیطی تشکر ویژه کرده و به آن خستگی ناپذیران درود فرستیم.

انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر - نمایشگاه بین المللی محیط زیست
انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر – نمایشگاه بین المللی محیط زیست
انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر - نمایشگاه بین المللی محیط زیست
انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر – نمایشگاه بین المللی محیط زیست

منبع : سایت دوستداران طبیعت فریدونشهر

Share

پیشنهاد ما به شما

دنا - کمپ با نمای قله قبله

زمستان دنا ۱۴۰۲ – هرم و قزل

دنا ، کوهستانی با شکوه   امیدوار باش و مشتاق …   داستان از جایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.