جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صعود به قله هشتاد – اردیبهشت ۱۳۹۸

صعود به قله ۳۹۱۰ متری هشتاد ، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ انجام شد .

هشتاد ، فنی ، زیبا و باشکوه

باز هم نوبت هشتاد شد ، کوه با صلابت و با شکوهی که نمای بسیار زیبایی از جهات مختلف دارد .
باز هم راهی هشتاد شدیم تا لحظات و تصاویری زیبا را به یادها اضافه کنیم .

اعضای شرکت کننده : نرگس طاروردی (سرپرست) ، عبدالرضا اسفنانی ، محسن لچینانی و ایمان خواجه سعیدی

ابزار فنی : طناب ۵۰ متری ، هارنس ، کارابین ، تسمه ، یومار ، ابزار فرود و کلاه کاسک

مختصر بگم که صعود از ارتفاع ۲۸۰۰ متری و ساعت ۶ صبح  شروع شد . با طلوع آفتاب شرایط برف بد شد و ساعت ۱۱:۲۰ به ابتدای تیغه در ارتفاع ۳۷۰۰ متری رسیدیم ؛ قبل از صعود تیغه نهار صرف شد .

در دو قسمت تیغه مجبور به ایجاد کارگاه طناب شدیم تا همنوردان با ایمنی از نقاط  خطر عبور کنن .

ساعت ۱۳:۴۵ بر روی قله بودیم .

کل مسیر پیموده شده حدود ۲/۶ کیلومتر

ارتفاع صعود ۱۱۰۰ متر

• به دلیل حرکت روی تیغه و دست به سنگ بودن تصاویر زیادی از صعود تیغه گرفته نشده

امیدوارم لذت ببرید .

پیشنهاد ما به شما

دنا - کمپ با نمای قله قبله

زمستان دنا ۱۴۰۲ – هرم و قزل

دنا ، کوهستانی با شکوه   امیدوار باش و مشتاق …   داستان از جایی …

۲ دیدگاه

1. درود ، گزارش برنامه واقعا ناقص هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.